Minulý týden jsem narazil na článek, který mě opět zaujal. Autor zdůvodńuje, proč má tak málo Čechů uzavřené životní pojištění. Hlavní důraz klade na nepochopení lidí, k čemu má životní rizikové pojištění sloužit. Argumentuje jeho složitostí.
Já si ale myslím, že chyba už vzniká na vstupu. A to jak je tento produkt komunikován, ať už masivními reklamami nebo samotnými poradci. Všimněte si nadpisu článku – i v tom je ta chyba. Podle mě pro pochopení tohoto produktu je nutné lidem vysvětlovat, že vhodným nastavením produktu se zajišťuje klient pro situace, kdy mu vypadne příjem. A nejde o situace, kdy má člověk na měsíc zlomenou nohu (i když to také může někdy být problém). Jde například o to, když mladý lékař živící manželku s dvěmi dětmi a splácející hypotéku, vážně onemocní a vypadne mu roční příjem. To už doopravdy může být téměř fatální problém. Proto já používám termín ZAJIŠTĚNÍ.
Pokud chcete vědět více, jak s tímto produktem pracuji ve vztahu ke klientovi, volejte nebo pište. Budu se Vám rád věnovat.