Životní pojištění je pro Čechy velkou neznámou

Minulý týden jsem narazil na článek, který mě opět zaujal. Autor zdůvodńuje, proč má tak málo Čechů uzavřené životní pojištění. Hlavní důraz klade na nepochopení lidí, k čemu má životní rizikové pojištění sloužit. Argumentuje jeho složitostí.

Já si ale myslím, že chyba už vzniká na vstupu. A to jak je tento produkt komunikován, ať už masivními reklamami nebo samotnými poradci. Všimněte si nadpisu článku – i v tom je ta chyba. Podle mě pro pochopení tohoto produktu je nutné lidem vysvětlovat, že vhodným nastavením produktu se zajišťuje klient pro situace, kdy mu vypadne příjem. A nejde o situace, kdy má člověk na měsíc zlomenou nohu (i když to také může někdy být problém). Jde například o to, když mladý lékař živící manželku s dvěmi dětmi a splácející hypotéku, vážně onemocní a vypadne mu roční příjem. To už doopravdy může být téměř fatální problém. Proto já používám termín ZAJIŠTĚNÍ.

Pokud chcete vědět více, jak s tímto produktem pracuji ve vztahu ke klientovi, volejte nebo pište. Budu se Vám rád věnovat.

Životní pojištění je pro Čechy velkou neznámou
Přesunout se na začátek